Startseite » Chinesisch Lernen » Lehrbücher nach Sprache » Chinesisch-Chinesisch » New Explorations of Chinese Language Teaching - chinesische Ausgabe. ISBN: 9787561933510
![New Explorations of Chinese Language Teaching - chinesische Ausgabe. ISBN: 9787561933510 New Explorations of Chinese Language Teaching - chinesische Ausgabe. ISBN: 9787561933510](images/product_images/popup_images/New-Explorations-of-Chinese-Language-Teaching-chinesische-Ausgabe-ISBN-9787561933510_4042.jpg)
New Explorations of Chinese Language Teaching - chinesische Ausgabe. ISBN: 9787561933510
Englischer Titel: New Explorations of Chinese Language Teaching
Chinesischer Titel: 华语教学新探
ISBN-10: 7-5619-3351-7, 7561933517
ISBN-13: 978-7-5619-3351-0, 9787561933510
Ausgabe: Softcover
Seitenanzahl: 244
Versandgewicht: 450g
Format: 170mm x 238mm
Sprache: Chinesisch [Kurzzeichen]
Verlag: Beijing Language and Culture University Press (北京语言文化大学出版社)
Fachbuch in chinesischer Sprache für Chinesischlehrer.
Book Description
This book, based on the discussions of Chinese characteristics, systematically introduces the following areas: the teaching of Chinese characters, words and sentences based on the combination of Chinese language theories and “the combination approach”, the division of Chinese proficiency levels, the test design, the writing and use of the integrated Chinese textbooks, etc.
华语教学新探
本书在讨论汉语特点的基础上,对基于组合汉语理论和“组合法”的字法教学、词法教学和句法教学,以及汉语水平等级划分和测试设计、组合汉语教材的编写和使用等,作了较为系统的介绍。
Chinesischer Titel: 华语教学新探
ISBN-10: 7-5619-3351-7, 7561933517
ISBN-13: 978-7-5619-3351-0, 9787561933510
Ausgabe: Softcover
Seitenanzahl: 244
Versandgewicht: 450g
Format: 170mm x 238mm
Sprache: Chinesisch [Kurzzeichen]
Verlag: Beijing Language and Culture University Press (北京语言文化大学出版社)
Fachbuch in chinesischer Sprache für Chinesischlehrer.
Book Description
This book, based on the discussions of Chinese characteristics, systematically introduces the following areas: the teaching of Chinese characters, words and sentences based on the combination of Chinese language theories and “the combination approach”, the division of Chinese proficiency levels, the test design, the writing and use of the integrated Chinese textbooks, etc.
华语教学新探
本书在讨论汉语特点的基础上,对基于组合汉语理论和“组合法”的字法教学、词法教学和句法教学,以及汉语水平等级划分和测试设计、组合汉语教材的编写和使用等,作了较为系统的介绍。